Saturday, July 14, 2007

2番目:眠れない夜

Current Music: F.T Island - 행복합니다


あいぁ~
どうしてそんなこのものが起こるですか? \(゜Å゜/)
あたしの頭は現在、痛みます。

ダ・カ・ラ・・・
soundtripです~!♡~(笑)
Japanese音楽からKorean音楽まで~かっこかわいいですよね~?♡~(笑)

今は・・・
あたしの身体は疲れていますです。。。でも、あたしの心はまだ目覚めています(笑)
変梃ですね~(笑)

ダンスパラダイスNow~ that screenshot was taken when I was playing Boys VS Girls club dance at ダンスパラダイス. Don't mind the girl player that the other team for the game we played was 2 on 2. The girl player on the other team just joined right after we finished the game. I am really amused how the game mode ends. Maaaa~ dressing in penguin suits really amuses me. How I wish Audition PH would start patching their system now. Haha. And oh~ ダンスパラダイス already has a Story Mode to play with. Sweeeet ♡~

And oh~ Pfft. `tard blogspot. Haha. When I tried putting link page element, it says "Error 404". Pfft. I'll just have to try yet again later or so~
But for now, I need to sleep or else... Hahaha.
... I just hope Mr. Sandman will visit me now. Hahaha. In order to go to dream land. Weeee~

No comments: